onsdag, april 29, 2009

Uggletröja


Mamma ringde nyss och ville ha lite mått på en tröja som försiktigt frågade henne om hon hade mod på.
Hon är ju sjuk i cancer och är ofta väldit trött. Men hon verkade ha mod på projektet vilket ju gjorde mig otroligt glad!
Mönstret vert jag tipsat om på Hello Tigers blogg (som vanligt dårå) och den finns att tillgå GRATIS på needled
Finns som du ser även i barnvarianten!
Såg det faktiskt just i detta ögonblick. Nu vert jag än MERA galen.
Ush... stoppa mig!

/Tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

åhmen gud så söt!!!! fasiken mamam var ju här nyss...och jag glömde att fråga henne om hon ville göra tröjan:O
msåte nog ringa henne;)

Hello sa...

Vilken underbar tröja! Den skulle kunna få bli höstens stickprojekt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...