torsdag, april 30, 2009

solkaffe

Åhhh... ni har solklänningen åkt på och skyddsskorna & arbetsbyxorna av.
Skööönt i solen.
Sitter en liten stund. Sen går jag runt och petar på alla små växter som börjat titta fram, pratar med min Ullungrönn, gosar med Magnolian och ber den komma med bara en liiiiten liten blomma nästa vår, för då blir jag glad.
Kungsliljan står där så fint med sina rutor och det japanska körsbäret står i full blomm.
Dock finns det trädet i Laxå och inte hemma hos mig, men jag skall minsan oxå fixa ett fint rosa träd till min trädgård. Så det så.

Önskelistan för trädgården är låååång... uah... dyrt dyrt.

Nu skall jag bryta och åka å hämta kidsen.
Undrar om det är eld i Hasselfors i kväll??

Humm...

Kram

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...