lördag, april 11, 2009

här ere lugnt!


Vikken miss att gå på påskmiddag hos svärisarna. Att sitta inne halva dan bara för att äta gott känns såhär i efterhand som fel fel.
Som sagt maten var god och sällskapet var trevligt. Men det röktes på tok för mycket och jag sa till slut att jag ville gå hem... kan dom lixom aldrig lära sig att man mår DÅLIGT av all rök?
Men nej... röken går först, sen vi vuxna som till slut säger till och SEN små tysta barns lungor *blä*

Iaf, så kom vi hem till kvällssolen och började direkt pyssla i trädgården.
Jag gav mig på mitt 60 kronrs loppisfynd (hårtorken) och gick loss med en gammal tandborste.
Sen insåg jag att gamla saker sååå lät går att plocka isär.

Så nu ligger den del i duschen och vänter på att jag skall sluta blogga.
Asså... försTÅRRR ni hur mycket kvinnohår som rymms i en gammal hårtork? Nej just det. GANSKA mycket. Då får fåglarna nåt att bygga med iaf :)

Försöker komma på hur jag skall prioritera när det gäller sysslor. Skulle vilja börja måla oxå nämligen :)
Jaja..
Hwila har ialle fall mått bra hela dan. Har varit trött, men pigg.
Hoppas vi får en lugn natt!


Dax att släppa er för idag.
Ush va jag gillar er :)
Ingen gnäller fast jag babblar loss, ibland, flera gånger om dan.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...