torsdag, april 09, 2009

vågar knappt visa...

Jag har köpt nåt jätte knäppt idag!
Fick knappt den till bilen och än mindre IN i bilen!

Vet eg inte vad jag skall ha den till. Men den kommer säkert bli fin... på nåt bra ställe i framtiden hähä. Men jag KUNDE inte låta bli. Visst är det så med vissa prylar... för er som är prylgalna. Vissa saker bara MÅSTE man köpa. Inte för att man direkt vet varför.

Än så länge ligger den i bilen och ingen vet om att jag har den förutom damen i Kupan, Hallsberg och jag.

Imorn bryter jag tystnaden... för er och för Rolle.
Får se vem som blir mest chockad :)

Natti
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

ahmen nu blev jag ju görnyfiken!!!!!!! ta ett foto nuuuuuu:D:D:D:D:D

Karina sa...

gååår inte ju. Ligger i bilen!
Imorn! Nu skall jag asså såååva!

Släp mig!
;)
/Tanten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...