torsdag, april 16, 2009

Los husvagnos

Jurå. Åkte förbi i morse... nervös för att få skäll eftersom jag ju trampade runt på Bennys tomt, men ingen kom utstormandes med ett gevär, så allt är lugnt so far.
Var ju där för att fota vagnen.
Det gick ju ok från utsidan men insidan var det lite svårare med.
Visste inte om vagnen var stadig nog att gå in i, så jag fick hålla mig i dörren och fota, vilket resulterade i lite halvt suddiga bilder och konstiga vinklar.
Men jaja... här är den så.
Vet inte vad det är för märke på vagnen tyvärr men det stod T-line på den som ni ser.

En ruta är trasig såg jag, men det finns säkert sätt att fixa sånt på oxå *optimist*


Visst är den tjusig :)
Gillar taket särskild.
/tant trassel












6 kommentarer:

~Johanna~ sa...

har du köpt/fått en husvagn?? Gud va skoj, tänk vilka möjligheter!!

Karina sa...

ja eller hur...
fast tanken var att ha den som lekstuga faktiskt!
FICK husvagnen av grannen!
Kram

orcid sa...

mycket TLC behöver den :p

~Johanna~ sa...

jamen åhh vilken brilljant ide!, gud så kul att få fixa med den!!!

Anna sa...

Vilken underbart charmig husvagn!

Pippi sa...

Hejsan!
Å våra vagnar är ju lika som bär.
Jag har ju målat min utan på,rollat med billig färg från byggmax. Gick hur smidigt som helst.
Jag tog bara någon färg för min var såå dassig i början.
Men planen är himmelsblå med vita moln på.... Love pippi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...