fredag, april 17, 2009

Jag är just nu LYCKLIG!

Känns ju bra att kunna skriva ett SÅDANT inlägg eller hur?
Lyckan ligger först i att ÄN en gång råplugga Hello Tigers fantastiska blogg men sedan att hitta en länk till ett program som gör om dina digitala bilder till POLAROID BILDER!!!
Förstår NÅN vari min lycka ligger??

Inte?
Jag skall visa.
Från detta:















Till detta!:



Ser nån skillnaden??

Eller såhär:


Är inte detta BRA mycket roligare?
Vikken känsla säger jag bara!



Tycker du OXÅ att det verkar toppen?
Kolla här å ladda hem programmet!
Super enkelt att använda... och ganska roligt oxå ;)

http://www.poladroid.net/

Kram för nu
/tant trassel

3 kommentarer:

Anna sa...

Coolt! Jag hittade en sida häromdagen där man kunde göra om kort så att de såg ut som de var gamla. Riktigt kul!

Anna sa...

Coolt! Jag hittade en sida häromdagen där man kunde göra om kort så att de såg ut som de var gamla. Riktigt kul!

Karina sa...

Men söta Anna! Dela med dig!! Jag vill veta!
/karina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...