måndag, april 20, 2009

En ny vecka har sparkat igång.

Har varken haft tid eller energi att uppdatera härinne sen i söndags.
Jag har hamnar på min LIA2 (av 3), vilket är
KY-utbildningarnas variant av praktik... Lärande i Arbetet.

Denne gång fick jag tillsammans med en klasskompis, plats på ESAB i 8 veckor.
8 veckor är lång tid, så jag har laddat med en fin keramiktavla med ljuvliga ugglor, min egen kaffemugg, egna bestick och frukost.



Åhhh my God.. ugglor. Finns det nåt sötare? Dessa 'små' med sina
uppmärksamma parabolögon.
Nu måste jag fokusera här. Kan ju inte te mig hur som helst förstår ni nog. Visa intresse och se lycklig ut :)
Kan väl höra va mig ikväll. Har ett litet mysterium jag behöver hjälp med...

Kram
/tant trassel



2 kommentarer:

orcid sa...

Ja ugglor är underbara:)
hoppas din praktik blir rolig eller i allafall givande;)

Anna sa...

Nu finns länken till radioprogrammet på min blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...