torsdag, april 09, 2009

Snart ere påsk!



Eller det känns som det redan är här. Igår bytte jag ut vaxduken på matbordet mot en trevlig gul variant med vita prickar på.
Satte dit gula ljusstakar, minipåskliljor och fjädrar här å där.
Blev riktigt påskigt!
Skall leta upp den riktiga påsklådan på vinden och se till att pynta tills jag tröttnar... om jag hittar så mycket pynt förståss :)

Så jag får säga GLAD PÅSK till er alla. Förät er inte på godisar och ägg va.

För våran del blir det påskbord hos svärisarna på lördan och lammstek hos oss på söndan.
Svärmor får fixa lammsteken för det kan inte jag :)

Kramen
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

hahaha jag skulle just fråga hur du gör lammsteken:) jag gillar lamm, inte N, äter det gärna på resturang men laga själv- nej då blir det bara yllefofta av det:/


Glad Påsk på dig och familjen:)

Tant Trassel sa...

skall lämna recept efter söndag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...