lördag, april 04, 2009

Goooooodmooorning blogspottars!

Nja... det är kanske inte riktigt så jag känner mig idag. Är jätte jätte trött och eftersom jag har sovmorron på söndagar var d bara å gå upp när tuppen gol.

Imorn blir d väl ingen sovmorron heller eftersom jag skall jobba från 9:30 - 20:30.
Gla över pengarna, men tråkit för oss alla att missa halva helgen lixom. Dessutom har jag tenta på måndag och jag kan INTE det jag borde för att klara det. Så antingen är jag sjuk på måndag eller oxå så tar jag smällen.
Skall försöka plugga på jobbet. Brukar finnas en stund över då å då.

Tröttheten jag har kommer sig nog av en intensiv vecka, men även av att boxer hade en del gratis kanaler under helgen. Detta betyder att vi gått från 3 - ? antal kanaler på tv.
Vikken värld som öppnar sig :)
Mycket mord och blod. Härligt.

Nähä. Om man skulle sätta på sig nåt. Vill åka till Bodarna för att kolla på loppiset där. Skall kolla efter lampor. Gäller att hålla sig framme ju.

Hej så länge. Och ha en go lördag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...