fredag, april 10, 2009

Jaha... här är den så...


Kan ju säga att Rolle såg ut som... jaha... va har du NU hittat på när jag sa till honom att jag skulle visa honom vad jag hade släpat hem.
Sen sa han nåt mä om jag hade tänkt mig att öppna ett 60-tals museum :)
Och ja hela vårat hem är väl som ett kaosmuseum lixom.

Here we go...
VAD skall jag med den till? Kan nån säga mig det?
Men den är så otroligt vacker.
Skall självklart putsas upp och många fruars hårrester skall städas bort, men sen skall den få ro och bara stå där å glänsa :)

/tant omöjlig



2 kommentarer:

orcid sa...

hahahhaahaa du..du ..du är förjäkla rolig:D:D:D de tär ju en huvudvärmare till nästa vintern när det är kallt i ert stooora hus:D

ska ni ha höns nångång så kan ni ha den som äggkläcknings apparatur:p

det finns måååånga områden som den kan användas i....
när du målat tånaglarna så torkar den upp det elelr om du målar påskägg så ställ dem på ett fat och värm dem med apparaten:D

ser du...användingsområdena är oääändliga:D

Tant Trassel sa...

åhh så många fina ideer du har :) tack. Skal skaffa höns bums!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...