onsdag, april 15, 2009

morning

Säger som MissC... jag är så trött att ögonen går i kors!
Borde hinna med en masse i skolan idag men ögonen orkar inte fokusera.
Hoppas jag kan ta ledit samma tid idag, så jag kan gå en promenad med Guccan innan jag skall hämta ungarna.
Blir lite piggare av det faktiskt... på kvällen iaf :)

Kaffet som Kalle i skolan gjort är tok starkt men det verkar inte hjälpa. Vad gör man när inte ens koffein hjälper? Slutar dricka rödvin på en vardag kväll kanske?

Jaja... får väl se vad roligt dagen har i sitt sköte så säga.
Aloooha vänner
/tant trassel

2 kommentarer:

Mia sa...

Tack för komplimangen sånt uppskattas väl alltid xD
Hoppas du haft en fin påsk!

Tant Trassel sa...

Åhhh så bra. Jag vert så nervös jag ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...