fredag, april 03, 2009

Slutmesat :(


Japp. Då var mina fyra dagar på Mesu slut. Hade så vansinnigt trevligt där. Vill flytta dit å bara koppla hela dagarna.
Min dröm innan jag började min utbildning var att få bli elektriker. Nu har jag insett att det var rätt känsla jag fått för yrket, för jag fullkomligt älskar att pyssla med sladdar och TÄNKA.

Kolla så tuff jag är vid mitt skåp.

MESU kepsen gav mig det rätta tänket. När ag tyckte d var extra svårt tog jag på mig MESU kepsen :)
Snyggo mee.




Ni kan få en stajlat variant på Karina-i-mesu-keps...
















Kolla den lätt putande munnen! SÅ naturligt!



Jaja... roligt har jag iaf :)
Kram för nu. Skall fixa lite bilder från dagen idag så ni får se mina killar i action :)

/tant trassel har ägarkänslor

2 kommentarer:

MissC sa...

Värsta snygga coola bruden ju!!!!!!

Hello sa...

Du ser ut att ha hamnat på helt rätt plats i livet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...