torsdag, april 02, 2009

Gyllene brun

En morron för några veckor sen kom jag till skolan och gick efter en stund på toa. När jag skulle tvätta händerna kollade jag i spegeln och tänkte att oj va tjusigt fräsch jag ser ut då!?
Var sådär trevligt oblek... bara sådär från ene dagen till den andre.
Det är nog den lille vårsolen som jag fått som gjort mig gott tänkte jag.

Funderade några dagar för mitt lätt färgade ansikte och kom på att jag kanske skulle kolla in förpckningen till den provdosen av creme jag fått med när jag gick med i Yves Rocher nån månad innan. Hade plockat fram den och försökt läsa mig fram till att detta var en creme för ansiktet.
Letade upp lilla provpåsen och se... detta var INTE en dagcreme utan en 'brun utan sol' sak jag hade kladdat i ansiktet.

Eftersom jag tyckte att resultatet var så otroligt bra även fast jag inte hade varit så nogran med appliceringen -detta KUNDE ju i realiteten ha slutat i en smärre katastrof!!, tänkte jag att DEN skall JAG ha iaf.
Jag berättade för Rolle om händelsen och sa att jag tänkte köpa den och för sörsta gången på 8 år ser jag en pytte bit av fåfänga... han vill OXÅ ha en tub!
Jurå :)
Så nu har vi båda två möjligheten att se ut som vi just hemkommna från Malawi fast att både han å jag oftast inte blir bruna utan HUMMER röda.
Kan altså rekommendera cremen om ni undrar vart jag vill komma :)
Har haft den på två dagar nu och det ser riktigt trevligt ut. Ingen har nog upptäckt att jag haft på lite fusk utan som ser mig NOG bara som 'den dära fräschingen'
Hahaha.
/Tant Solin

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...