fredag, april 24, 2009

NUUU äre helg hörrni!

Gud va fort denne vecka har gått. Jag har varit och är även denna kväll totalt moooos!
En jätte intressant vecka måste jag säga. Känns som vi hamnar på en bra LIA plats faktiskt.
Idag fick vi en VÄL BEHÖVD genomgång av ett av de programmen vi skall försöka lära oss på dessa 8 veckor.

Innan jag tog fredag kl 15:00 hade jag skapat ett eget litet fint program.
På måndag skall vi börja titta på kontaktorskåpet.
Skall försöka fota under dagarna men vi skall vara i en del av ESAB där man typ kan bli nedbrottat för att man tar bilder :)

Väl hemma idag tände Rolle grillen för första gången i år.
Det blev en enkel korvgrillning med ICA Maxis eget Grillbröd (rekommenderas!!!), Chili aioli och
pommes från ugnen.
Vi satt ute i solen och myste. 'Vissa av oss' somnade en stund i sin stol.


Myset varade inte sååå länge eftersom Zion drog iväg med sin BobbyCar på grusvägen. Då måste man lixom gå efter... och då kan man ju lika bra gå en liten sväng.
Sen gick vi hem igen... och då drog Zion åt ANDRA hållet istället. Efter igen.
Väl hemma igen bytte Zion till sin springcykel... och drog iväg IGEN åt aaaandra hållet.
Denne gång var det inte så roligt och man vill ju lixom fånga in honom, men mig i träskor och Zion på springcykel är ingen bra kombo. Hwila fick springa allt hon var värd och ställa sig mitt fram för Zion och säga STOOOP.

Då vände vi och gick hem igen.
Nu såg jag till att promenadERNA slutade där.

Nu är alla inne.
Skönt.


Har testat digitalkameran jag hittade i fyndlåddan på ESAB och visst funkar den, och har desstuom helt OK bilder, så den skall ungarna få tror jag.
Lika bra att lära sig lixom :)

Då är det ju ingen fara om dom tappar den eller så.

Blir toppen.


Nu skall jag sluta snacka en massa bara.
Kram för nu

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...