tisdag, april 21, 2009

Mitt olösta mysterie!


Mmmm... jag pratade ju om det idag, att det fanns ett litet mysterie jag skulle behöva hjälp med att lösa.

I kanske två veckor har det stått et stort gäng med papperslådor bredvid vägen på en liten busshållplats typ ganska nära oss.

Vågar inte kolla... rullade ner fönstret på bilen och fotade... men tänk om det är... likdelar? Pengar? Hemliga dokument... THE Xfiles!!

Nu har det landat ett mindre gäng likadana lådor på andra sidan vägen i vägkanten!!
Visst är det ett mysterium??

Kan nån komma hit å faktiskt ÖPPNA dessa förbannade lådor så jag slipper undra länge!
Jag BOR faktiskt inte i en storstad länge utan LÅNGT ute på landet. Detta resulterar i tristess och mycket bra fantasi!
NU måste det hända nåt spännande :)

/tant triss

3 kommentarer:

MissC sa...

ÖPPNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

orcid sa...

knarkleverans- erkänn att du beställt en massa grejer från nätet;)
från fröer till svampar:p


jo jag tycker at tdu nu i kväll ska åka ut dit och ta med en låda hem:D

Trebarnsmamman sa...

Men oj, jag förstår att du blir nyfiken (bor ju också på landet ;) )
Verkar ju som om någon skall flytta någonstans...men det saknas liksom ett hus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...