fredag, april 17, 2009

Fredagsbilden

Tror att jag skall börja med nåt jag vill kalla för Fredagsbilden. Har blivit delvist inspirerad från andra bloggar som jag bara swishad förbi, men tänker nu utmana er som står min min bloggslista att joina.
Välj en bild helt enkelt som du vill visa upp varje fredag.
Du kan välja att förklara bilden eller låta den tala för sig själv.
Den behöver eg inte säga nåt alls utan det kan vara en bild som just du gillar. Detta borde dom flesta väl kunna klara av?

Inleder med denne bild.
(klicka för full strl)



















Bilden heter BrightSide och är gjord av
Eduardo Recife

Människan verkar ju jätte duktig! Otroligt vackra bilder/tavlor. Man vill ha hans prylar över hela huset.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...