måndag, april 27, 2009

Sötugglan!


Igår fick jag oxå en fin gåva förresten!
Orcid hade med sig en försenad födelsedagspresent, som hon kallade den.
En jätte gullig liten uggla av glas. Den var helt lagom i strl för att stå i mitt 'vita fönster'.
Tack söta vän. Jag vert så gla jag.
Kram!

Har även inhandlat denna blåa ugglan av glas på loppis här om dan. Är inte så värst förtjust i blått glas, men det VAR ju en uggla, så va skall man göra lixom. Den var tok svårfotat för att fatta hur den ser ut, men jag fick till det från två vinklar i kvällsljuset. Det får räcka med det.

Sen idag köpte jag äntligen dom kopparna och faten som jag kollat på x antal ggr när jag varit på
just detta loppis. Dom har växt lite för mig, så nu slog jag till... var inte så blodit dyrt :)
Det var 6 assietter, koppar och fat.
Dom är handdekorerade, av nån flitig husmoder gisser jag, år 1978.
Jätte gulliga FAKTSIKT :)

Nog för nu.

/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

du koppen + fat är jättefina!

orcid sa...

du föresten måste ju berätta att kjolen jag fick har jag på mig och jag älskar den! tack!!!!! den är så fin, jag känenr mig så snygg i den!:)

har itne provat klänningen men den är så söt:)

kram

Karina sa...

va gla jag blir! Du ÄR ju en fin tjej så KÄNNS dig som en oxå.
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...