söndag, april 19, 2009

Om nån undrar...

var man tagit vägen så är det helg, jag har besök och jag har jobbat.
Meeen... ni är säkert lika upptagna som jag är, så va gör det.
Kan börja med att konstatera att 85% choklad inte på långa vägar är lika god som 75%.
Den går knappt att äta faaaaktiskt.

När vi nu rett ut detta kan jag berätta att... det inte händer så värst mycket här hemma i dag.
Jag kom hem kl 10 i morse efter att ha jobbat natten. När man jobbar natt på mitt jobb sover man. Man jobbar några timmar på kvällen innan natten man sover och sedan några timmar på morron.
Så jag är ganska utvilad. Somnade med JORDENS magont. Åt en knäcka innan läggdax och nåt hände... antingen tryckte jag i mig den för fort eller va vet jag. Det smärtade i bröstet och bak på ryggen. Somnade så.

Väl hemma tog vi en kopp kaffe i blåsten. Inte så mysit dock... men är det sol, så är det eller hur?
Sen tog Mia, jag å barnen en promenad.
Zion cyklade på springcykeln så fint. Han börjar verkligen få in snitsen!

Annars inga planer för dagen.
Igår var vi uppe på vårt andra ställe för att hämta hem lite växter innan det dör bort däruppe... fatta va mycket pengar vi lagt på växter till det stället... sen växer allt igen för att ingen sköter det. Jätte trist.


Nu är Rolle iaf däruppe igen för att hämta lite till. Denne gång
tror jag vi lägger fokuset på bärväxterna. Det står röda och svarta vinbär däruppe och krusbär. Får se va han drar med sig hem. Nån skall ju orka sätta ner som oxå :)

Vill måla skåp, men min färg OCH pengarna är slut tyvärr.
Får väl göra nåt annat vättigt... som attt packa undan påsken kanske?

Kram för nu.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...