tisdag, april 21, 2009

juuuust det ja...

Sitter här å dricker kaffe och surfar... fast jag hade ju eg bestämt mig för att färga håret så man inte ser ut som 57 längre utan bara runt 34... min VERKLIGA ålder :)

Köpte hårfärg på Vi butiken i Laxå. Det var 70% på allt i butiken, då dom har kursat typ.
Det var tomt tomt på hyllorna, men några paket med hårfärg fanns kvar.
Köpte det mörkaste jag hittade som INTE var svart.
70% på va den nu kosta annars... 80-90 kr. Det blir inte många pix.

Handlade en masse annat onödigt oxå plus en tokfull påse med lösgodis.
Lite gammalt och torrt, men det var ju typ gratis ;)
Får spara den påsen till helgen.

Men hej å ho...
off we go to duschen å färgen.
Ses på en stund
/tant trassel

2 kommentarer:

MissC sa...

Åhh..!! Kräver bild när det är klart!!! :)

Tant Trassel sa...

åh men gud! jag är så dålig på att färga håret ju! Det är typ lika mycket färg i pannan och på öronen som det sitter i håret.
Är sååå snygg sen :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...