tisdag, september 07, 2010

Förblindad?

Japp... jag har som vanligt blivit alldeles för nyfiken på en viss tv-reklam och MÅSTE bara testa.
Denne gång vert jag VANSINNIGT nöjd!

Denne snubbe -Franck Provost, har nån fet frisersalong i... typ Paris eller nåt och har asså nu tagit fram ett 'salongs-schampo' som han säljer i typ mataffärn 'till ett tillgängligt pris'
Och det gillar ju jag :)

Så jag köpte schampo och balsam för skadat och torrt hår. 700ml är det i varje flaska och kostade knappt 80 kr pr flaska.
Dessutom fick man mä en pumpmojäng till varje flaska man köpte så man slipper få förslitningsskador av att lyfta ett kilo när man skall ha lite schampo i handen.
MYCKET nöjd är jag som sagt med resultatet.
Mitt hår mådde super bra efteråt och jag behövde inga stylingprodukter för att tämja håret (är ganska vild) och nu ett par dagar senare känns det lika mjukt som när det var nytvättat.

Så... jag tycker ni skall testa den oxå!
Säg va ni tycker sen... jag kanske bara är förblindad ;)
/tant trassel

4 kommentarer:

Donna ♥ sa...

Men då måste ju jag också pröva! *suck* ;)

Tant Trassel sa...

jamen det e ju klart!
hähä

Fröken Fetto sa...

Jag har också provat denna, inte balsamet dock, och jag är också mycket nöjd :D

Hello sa...

Jag har också testat och är också jättenöjd, men har en annan "inriktning". Dock fick jag ingen pumpmojäng med, så nu är jag jätteavis, för det hade verkligen behövts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...