torsdag, april 30, 2009

Tygfynd



NUUU funkar min Blå Tand!
Sitter här och försöker skriva ett inlägg utan att förstöra naglarna på tangenterna. Har just haft på sånt som kallas nagellack... vikket jag ALDRIG använder, men naglarna tar stryk när man är en hårt arbetande qvinna, så nu hittade jag nån sån provbruk jag fått nån gång, så nu är jag alldeles rosa glittrig på alla naglar :)

Ju... jag hittade två påslakan med tillhörande örngott och två illgröna underlakan idag på kupan.
Ganska bra skick! Så jag är så nöjd så.
Tror dom skall fara till Hello eftersom hon syr så duktigt, men det får vi se om hon vill ha dom.

/tant trassel

1 kommentar:

Hello sa...

Gah! Jag dör! De är underbara! Båda två!

Och nu har jag sytt klart beställningen som låg före så börjar jag med Hwilas klänning i veckan. Visst var det slutet på maj? *hoppas* ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...