tisdag, april 28, 2009

'Skruvad' dag

Vikken fin dag jag haft idag på ESAB.
Jag har:
*Gjort klart vår Projekt Beskrivning.
*Kollat genom kopplingsskåpet igen och tittat närmre på kopplingsschemat, vikket jag iiine fatta mycket av skall jag säga.
*Fotat skåpet
*Ätit en fin lunch med vår klasskompis Micke som har sin LIA på Specma i Laxå.
*Kollat på 'så skall det låta' på nätet från här om dan där Samuel Ljungbladh var med. Han är en gammal 'kompis' till mig och han är numera 'känd från tv' då det är han som sjungar låtarna på Let's Dance. Såg inte då det var på tv och var därför sååå illa tvungen att kolla där ajg har ordentligt med bandbredd för att kolla sånt på nätet.
*Kollat på att Tomas tog en nap igen igen efter en tuff lunch. Idag fick han sova nästan en timme medan jag kollade på 'så skall det låta' :)
*Börjar skruva i skåpet HELT själv OCH det gick BRA!! tar man bara en sak i taget går det ju faktiskt helt ok. Skruvade resten av eftermiddan tills det var dax att susa iväg på å hämta på dagis.

Imorn skall jag till skolan hela dan på en föreläsning som jag beställd inför kommande omtenta och tenta.
Vill eg skruva klart men detta är sånt som måste göras.
Klarar jag inte tentorna klarar jag ju inte utbildningen.

Men en reflektion om dan är att åhhh va jag trivs där mitt på fabriksgolvet med skruvmajseln i munn och tankarna fokuserade. Skönt att få TÄNKA lite!
Nu är det House!
Ses
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...