torsdag, april 30, 2009

Happy Valborg...

och grattis Hr Kung.

Tänkte eg åka på elden i Hasselfors, men det börjar först kl 20:30 med fackeltåg och SEN eld, så jag skiter i det. Ungarna kommer va helt mos innan det ens börjar, så det kommer nog inte bli nå rolit för dom egentligen. Rolle jobbar så han är ju inte till nån hjälp om man säger så.

Nej det fick bli lite popcorn och smultronsaft i husvagnen och sen en stund med katten Gustav... dagen till ära ju... (kungen förståss)

Min bästa msn-kompis Oscar har överlämnat mig för en lång helg i tyskland. Undrar hur jag skall överleva en hel helg utan?
Får väl ta tag i programmeringen. Imorn skall jag skjudsa Guccis dagmatte till Örebro för att para hennes hund och lördag skall jag hjälpa henne att kasta lite saker på tippen.
När skall jag hinna så mina potäter och frön som jag köpit?
Jag skall ju hinna sitta i trädgården oxå och göra inget!
Och LOPPIS då??
DET måste jag ju hinna mä!

Sen har min telefons Blå Tand slutat funka. Fattar inte va jag gjort för fel.
*suck*
/tant trassel

4 kommentarer:

orcid sa...

niklas jobba kväll så jag ahr lugn och ro hemma ;)
ringde till mamam precis om uggletröjan, mailade mallen till henne, hon lät intresserad;)

orcid sa...

du! föresten måste berätta...gissa vem som tatuerat sig- min mamma!!!!:D en gul lilja med en lite tribe upptill och ner till på höger vad. En 60års present från sina bästa polare:)
jag blev lite avis:p

Karina sa...

vikka tuffa och snälla mammor vi har!!
Kram

Anonym sa...

Men...men...neäää vad trist att du inte kan vara där!!! :(

Puss o kram, Sarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...