tisdag, maj 26, 2009

nollad

Har som vanligt inget överskott att göra nåt annat än att just existera.
Dessutom funkar knappt det modemet jag sitter med nu och min 3 räkning verkar jag ha missat att betalat så dom har ju klippt både telefonen och internet.
SÅ... ja, bloggandet har blivit lidande tyvärr.

Var i sthlm i helgen. Åkte hem igen lördag eftersom jag hade tröttnat typ. Ville hem till MIN trädgård och MITT hus.
Höjdpunkten på sthlms visiten var ju en liten fest hemma hos
Veronica och Anki.
Ävenfast jag inte är den dära studsiga partypinglan, hade jag riktigt trevligt... fast att ingen tror mig.
Här kommer en liten bildserie från kvällen.

Veronica, Anki och Nina i bakgrunden


Karin & Caisa. Vet inte vad det är men Karin såg lika rolig ut på alla bilden jag tog :)


Linnsan och Nina.



Johanna och Veronica


Monkan &
Stålan


Caisa i bakgrunden av efterrätten



Anki. Hon å jag var gamlingarna på fästen :)


Efter några timmar och en del rödvin åkte diverse leksaker fram. Denne darling som Johanna så tjusigt presenterar VET jag inte varför man äger. Vi funderade en stund på hur man skulle 'få till det' lixom. Kylskåpet verkade va en bra placering för användande.
Det var länge sen jag skrattade sådär mycket. LÅG på golvet och vred mig.


Jaaa... och så flöt kvällen på.
Vi var väl typ 9 - 10 tjejer varav jag har en svag känsla av att jag var den ände hetro. Meeennn... asså dessa tjejer var fantastiska på sina små olika sätt att jag nog skulle kunne konvertera tror jag :)

Särskild Veronicas fästmö Anki var en underbar liten varelse på alla sätt.
Dessutom bjöd dom på skööön mat.
Hade en jätte trevlig kväll faktsikt... även fast det kanske inte såg ut så på mig. Men jag är en betraktare tror jag.
Kommer dit, äter och ser.
Ingen minns säkert mig från den kvällen. Brukar sällan lämna avtryck på något sätt utan tassar genom kvällen och tar med mig alla intryck utan att lämna nåt nåt nån annan.
Skulle eg vilja va en sån som lixom blir ihågkommen. Brukar i så fall mest va för att jag gjort nåt dumt, men det är ju oxå ett sätt eller hur?

well...
natten nu.
Snart bara TVÅ veckor kvar på min praktik... och jag som inte vill att den skall ta slut *surar*
En bra grej öan va att jag ÄNTLIGEN lyckas lägga detta inlägg. har tagit mig ca 3 timmar sammanlägd eftersom mitt internet är sååå sunkit

Natti hörrni
/tant trassel

5 kommentarer:

orcid sa...

men vännen va misärigt det lät, skickar kramar, t o m N säger
- kraken, de har det inte lätt....

hoppas det blir bättre inom snar framtid.

du se rut att ha ahft det tevligt i stockholm men du, jag är också en betraktare:)

Veronica sa...

Söt vännen!! Du får mer än gärna ta bort sista bilden på mig. Som sagt - vissa bilder är enbart till för de som var med på festen!!!!!!

Vi kommer visst ihåg dig! Du är inte den som tar plats på samma sätt som några andra av oss men du behöver liksom inte göra det. Du har en självklart plats och har man det behöver man inte TA sig den platsen. Du är bra och intressant på ditt sätt - det var väl bra att du tassade omkring och insöp atmosfären bland alla flator. Vi fick ju en hel hög roliga bilder! ;)

Kram till dig! Och JA plocka bort min bild!!!!!

Syster Yster sa...

Klart vi kommer ihåg dej! Du var ju hundmänniskan jue! :D Från Närke. Klart man minns. Man måste inte vara högljudd och sjunga i dildosar för att märkas. =)

Jag önskar ofta att jag kunde vara lika laid back som du.

Kram!

Tant Trassel sa...

Vera: så :) Och tack *kram*

Syster Yster: Tack :) Önskar jag kunde va tvertom ibland... så är det ju jämnt... man vill ha alla sider.
*kram*

MissC sa...

Ni verkar ha haft en kul kväll :)) Hade gärna hakat på :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...