onsdag, september 12, 2012

Ut å in

Nu har jag ställt undan mitt pelarbord och letat på ett nytt soffbord.
Har letat ett tag efter nåt jag vill ha men alla fina teakbord är så fasligt dyra.
SEN kom jag på att jag på lokala loppiset hade sett ett Palisanderbord med stålram för några månader sen och idag såg jag till att återvända och visst stod det kvar där. Väntade.
Alldeles lagom. Litet, smalt, långt och helt ok för att ha tills jag har råd att vältra mig i designade danska teakbord från 50-60-talet.

Skall slipa ytan och olja det. Och sen skall jag putsa upp ramen. Kommer bli jättebra.
Nu skall jag bara komma på vad jag kan ställa på bordet... ljus vill man kanske ha?
Vad passar?

Nu vert det ju väldit brunt på bilden. Kanske hotta upp golvet lite med nån sorts matta?
-nej just det... pengar ja.
Då lägger vi dit två fällar istället.
Dom kan man iaf värma fötterna på :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...