söndag, september 23, 2012

Vägg


Då har väggen fått sista lagret färg (3 lager *blä*) och jag kan äntligen fortsätta med resten av vardagsrummet.
Spacklingsresultatet vert ok. Meningen är inte att det ska va perfekt utan tanken är att ge evt spekulanter till huset ett lugnt intryck när dom kommer å tittar.
Och det tycker jag nog att jag har lyckats med.
När det har torkad ska jag göra en liten omflytt så jag kan ta dom andra väggarna oxå.
En annan bra sak är att jag var duktig o åt fisk till middag.
*klapp på axeln*

Det finns dock två stora saker som bekymrar mig.
Pelletsbrännaren: har beställd nytt kort men det betyder ej att det kommer funka för det! Hur gör jag då? Kommer nog inte ha råd att ta hit nån :(

Toan: den tar inte in vatten o har inte gjort det sen Laxå Bajs Vatten bytte vattenmätare. Dom säger att det inte är deras problem men det va ju för fan inte jag som bad dom byta!!
Dålig stil Laxå Vatten!
Har försökt pyssla m det själv men får inte loss röret in till toan. Måste ha hot en rörmokare men jag har inte råd.

Dom två sakerna MÅSTE vara lösta innan jag kan lägga ut huset till försäljning.
Känns lite hopplöst faktiskt.

Hoppas på att karma finns.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...