torsdag, september 13, 2012

Alltid ärre nåt.

I morse fick jag testa Soygurt med müsli till frukost.
Jag har gryyymt svårt att äta frulle kl 7 på morron men lite fick jag ned.
Det var klart godkänt!!

Jag har lite issues med Soja. Mest med odlingen.
Googla själva och läs.
Men nu under dom hära veckorna får jag ta det.
Annars får jag leta på svenskproducerad soja men det tar ändå inte slut där då soja i sig självt innehåller en del iiinte så bra saker. Men man kan ju gå helt bananas om man skulle orka bry sig om allt.

/tant trassel

3 kommentarer:

sessy sa...

på tal om frukost, har du läst om periodisk fasta? kolla upp det annars,det kanske är något att testa?

Trebarnsmamman sa...

Är det mjölkfritt du vill uppnå eller är det soyan du vill åt? Annars kan jag tipsa om Oatlys havreprodukter. Havremjölk, havreyoghurt osv...

orcid sa...

provat både havre och soya..fixar det inte :/

bra att du försöker få i dig frulle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...