tisdag, september 11, 2012

DetoxTest


Igår kväll när ungarna skulle äta våfflor testade jag att tillaga nånting utifrån mina mål.
Matbilder är inte min grej för det ser oftast bara äckligt ut.
Och har man dessutom tillagat en sån röra som jag gjorde då blir det ju inte direkt MERA läckert att se på.

På bilden ser ni...
-Blomkåls, broccoli och morotsMOS :)
Kokade sån dära påse med fryst blomkål, broccoli och morötter med en tärning. När jag hade mosat runt det lite hade jag i min egnagjorda chiliolja.
-Lättstekta sparrisar. Stekte dom i chilioljan. (man skall undvika stekt mat när man detoxar)
-Quinoa kokt m en tärning
-En liten bit fetaost.

Toppa allt med wasabi/sesam krydda.

Drack varmt vatten med citron och färsk ingefära i.
OCH det smakade asgott allt sammans :)
Vem kunde trott!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...