torsdag, september 13, 2012

Stön å stånk

Jag är hungrig konstant.
Eller sugen.
Hur vet man skillnaden.
Tycker inte om att vara hungrig. Efter operationen betyder hunger allt dåligt. Mår dåligt, blir svaaaag i kroppen, och det ger bakslag på kvällen om jag äter för sällan på dan.
Meeen det måste inte va mat i munnen konstant Karina!
Tror det är sug dock.
Ikväll gjorde jag asgod kvällsmat. Och så starkt så jag grät.
Wookgrönsaker, röd currypasta, kokosmjölk, lite räkor ( jag vet men sotaren den idioten hade dragit ut strömmen till min frys så massor hade tinat bla räkorna. Så jag tog dom. Fisk är "ok" under detox egentligen) och sen hade jag i glasnudlar. Dom är gjorda på typ munkbönor eller nåt sånt skit.
Jag åt och frustade om vartannat. Zion satt mitt emot mig och flinade lite.

"Mamma, kan du fota mig när jag gör såhär" säger han å håller upp pastan. Visst. Jag lägger inte lock på kreativitet.
Älskade unge :)

1 kommentar:

orcid sa...

Söte zion :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...