lördag, september 01, 2012

Bara för att vi kan.

Tog min trötthet och gav den fingret för att tillmötesgå barnens önskan om att få ta tåget till Örebro för en fika.
Jag har skaffat pendlarkort vikket innebär att jag med barnen åker gratis mellan Laxå o Örebro alla veckans dagar. Även stadsbussar ingår.
Vi kan alltså göra utflykt fast vi inte har en krona!
Idag hade vi en krona och tog en fika på Vasa.



Sen gick vi lite i affärer och avslutade på BR där vi osade runt en stund.

På tågstationen på väg hem hittade ungarna en helt äkta vårtbitare!
Den var väldit umgåssugen och den fick en liten puss av Hwila innan vi ställde ned den och hoppade på tåget.

Väl hemma. Jag tvingade mig själv till spackelarbete & Zion somnade i soffan.
Tur att det är söndag imorn.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...