torsdag, september 06, 2012

Detox

Julia detoxar. Jag känner att jag nog borde testa det oxå.
Om jag inte kan må bra i huvudet så borde jag kanske börja med kroppen.
Har konstant mensverk trots att jag inte har mens och min hårbotten mår inte bra.
Jag har gått upp i vikt och jag har finnar.
Och i övrigt tror jag det är bra för mig att rensa ut.

Så ikväll sitter jag och letar Detox-Program. Vikket inte är det lättaste.
Man kan gå hur extreem som helst om man vill.
Jag är av de typen som har lite svårt att sortera ut sånt som är viktigt så jag inte tröttnar efter tre dagar för att det blir för krångligt och dyrt.

Men jag tror jag har hittat nåt ställe som har en ganska avslappnad plan.
http://www.kosttips.se/detox.html

Nu behöver jag bara lite pengar på kontot så jag kan handla :)

Nån av er som har detoxat nånsin?
/tant trassel

1 kommentar:

MissC sa...

Hur är det m magen? Funkar det som det ska? Jag har testat att utesluta gluten (slarvat hela sommarn. Som jag får sot för nu) Magen jobbar som den ska och aknen blir bättre, även min hårbotten som är ett slagfält mådde bättre. Så jag är på det nu igen :)
Lycka till vad du än hittar på :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...