söndag, september 09, 2012

Man?

När jag lägger ut typ 'tjejsaker' på bloggen funderar jag ofta på om det finns män som läser min blogg.
Och om jag borde bli bättre på att lägga ut saker som kan tänkas intressera en man lika mycket som en kvinna. Visst att det finns män som gillar prickiga byxor vikket är fint och bra men vikken sorts man skulle tycke att tant trassels blogg är det minsta intressant?

Och är evt så att största delen av dom som läser bloggar faktiskt är kvinnor? Har inga vetenskapliga belägg för detta men om man tänker på vem det är som lägger kommentarer härinne och vikka bloggar jag kollar på ibland. Har nog inte hittat en enda kill-blogg än. Hamnar jämnt på tjejbloggar.

Är killar doldisar?
Är det 'töntigt' att blogga/ läsa bloggar?

Eller är vi bara så himla dåliga på att blogga om saker som alla typer av människor kan finna intresse i?

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...