tisdag, september 25, 2012

FånTratt

Jag och Sarah satt i fredags och kollade på min ekonomi och drack lite vin.
Efter några glas gick vi in på nöje :)
Sarah hade hittat ett ställe på nätet där man kunde beställa BILLIGT skydd till telefonen och jag har sen jag fick min nya telefon i våras inte haft något skydd, vikket resulterar i ett ständigt dåligt samvete för att jag inte tar hand om mina saker och ett jätte stressmoment då jag är livrädd att den ska få repor.
Men jag har inte haft råd att prioritera skydd tyvärr... tills Sarah tyckte att vi fick TA oss råd. Och genom att beställa från fyndiq.se kunde det ju inte gå helt åt skogen.
Så jag beställde skydd till min mobil och till Hwilas. OCH dessutom en liten braig tratt till fånen! En FånTratt helt enkelt *rolig*
Visst är den ball ;)
En liten extra högtalare i silikon.
Ser ni att jag valde ett turkost skal? Den såg inte HÄLFTEN så turkos ut på hemsidan jag beställde från men skit samma. Nu har jag skydd!
Både skärmskydd bak o fram och ett skal.
*duktig*

Det var eg Tratten jag ville tipsa om men som vanligt snacka jag om en massa annat.
Jag måste ha nån diagnos.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...