lördag, september 08, 2012

Bestämt

Nu har jag bestämt mig. Köksbordet blir....
trumm trumm...




VITT

Jo serni. Imorse åt jag frukost vid ett nästintill svart köksbord. Och det kändes inte alls bra.
Jag typ såg inte min mat för att det kändes som att jag tittade rakt in i ett mörker.
Sen satt jag hemma vid mitt eget grundmålade köksbord och ja... den känslan gillade jag myyyycket mera.
Så nu har jag bestämt mig, och har påbörjat målandet.
Har nämligen fått två liter vit snickerifärg av mina vänner.
Den är dock lite fjällig i färgen så det blir avlagringar när jag målar :( Hur gör jag med färgen för att få bort det?
Måste jag vispa den eller köra med stavmixer?
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

mycket bra val :)

fjällig? är det en "stelare" yta på den? försök få upp den och sen rör om ordentligt..jag brukar röra med pinne.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...