tisdag, september 11, 2012

Hittat

Idag bestämde jag mig för lämna pluggandet 30 min innan bussen skulle gå och gick in på MEGA som ligger bredvid skolan.
Brukar kanske inte tycke att det är så fruktansvärd billigt där men idag... idag gjorde jag det.
Jag hittade TVÅ HöstKoftor som jag tyckte så hemskt mycket om.
Och jag betalade 99 kr stk.(förrpris 599 kr /stk)
DET ni... det är min melodi.
Ska ta lite bilder så ni kan få se dom men när det gäller färgerna så är det inte alls sådär mesigt som på bilden.
Den gröna är typ grön curry grön/gul/brun och den 'bruna' är mera åt lejongul/brun/rost-hållet.
Asså mycket höstiga och som sugar for my eye.
Är toknöjd.

/tant trassel


1 kommentar:

orcid sa...

jag tycker färgerna på fotot ser ut som färger som du skulle gilla...som till och med jag skulle gilla ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...