söndag, september 23, 2012

Hemester

Jo det är ju så... jag åkte aldrig till sthlm som jag hade planerat in och som jag egentligen behövde.
Efter i torsdags och samtalet med en evt praktik/lärlingplats insåg jag att jag borde prioritera om. Jag måste vara klar med skolan om 1,5 vecka och jag är dessutom tvärförkyld (mindre idag dock) och hade ju 196 saker inplanerad i sthlm och jag bara kände att inte var hållbart. Jag behövde måla i vardagsrummet så jag kommer här ifrån snart.
Så jag har alltså varit hemma och varit duktig... och snorat.
Har även hängt med den hära donnan på bilden i tvättstugan och eliminerat tvätthögen.
Hon har växt i sommar. Nu är hon med svenska mått mätt, gaaaanska stor. Ventilationsluckan känns nästan liten.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...