lördag, juni 30, 2012

Wax on. Wax off

Har sedan gaaanska länge haft lite smått å gott liggandes till bilen som jag inte haft tid att använda mig av.
Bla lite olika medel för att ta bort smårepor i lacken.
Så idag när jag hade en hel lördag för mig själv tog jag tag i Plutten. Hon förtjänar det tycker jag.
Så jag har tvättat Plutten ordentligt och sen har jag bit för bit, gnuggat och polerat tills jag var svart tyyyp överallt.
Alla plastdetaljer har även fått lite ny färg. Hade köpt nåt sånt medel oxå... ja jag vet... medel hit å dit.

Jag är iaf SKIT jätte extremt nöjd så nu kan Danmarksresan gott komma (borde balansera om däcken innan dess, men jag har inte råd *blä*)
Jag är dessutom slut i kroppen och operationssåret gör ont... och det vräker ned regn från himmelen. Kort nöje att se en nypolerat bil :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...