torsdag, juni 07, 2012

Äntligen torsdag!

Inte för att jag i allmänhet väntar på å längtar efter torsdagar men just denna har jag dock väntat på.

Därför att:



"torsdagsklippet" på Lidl.
Ett munkjärn för ynka 129 kr.

Vi brukar, varje mammafredag när jag har hämtat ungarna, fika tillsammans. Vi handlar nåt gott å fikar en stund.
Och ja, ni kan ju gissa va ungarna alltid väljer.
Munkar.
Zion älskar munkar så högt så han skulle kunna handla upp sin veckopeng på munkar. Fattar ni hur stort detta är? :)
Och om jag ska lägga minst 30 kr på munkar varje mammafredag då är dom 129 kronorna nog snart intjänat.

Så nu får skatteåterbäringen komma så jag kan handla in till att göra smeten oxå :)
Och klippa gräset...
Och tanka bilen...
Och betala en räkning...
Och
Och
Och

Nja ok. Vi får se hur långt vi kommer på 2000 kr

/tant trassel by phone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...