söndag, juni 17, 2012

När man får respons

En sak som är otroligt roligt är såklart när man på något sätt får respons på bloggen.
Antingen kommentarer, små brev eller ni som har hört av er utanför bloggen med undringar.
För inte så jätte länge sedan hörde Jon av sig till mig och ville köpa den blommiga kavajen på bilden i det här inlägget.


Jag hittade även några gamla skjortor som Jon var intresserad av och sen åkte allt iväg till Gbg.
Tyvärr fick jackan åka tillbaka för den var alldeles för stor.
Men skjortorna fick stanna kvar.

Och nu här om dan hörde en DANSK tjej av sig och var intresserad av några gamla tyger jag hade bloggat om här

http://trasseltofs.blogspot.se/2011/04/blog-post_14.html

Nu rotar jag i gömmorna och kollar om Pernille möjligen kan vara sugen på lite mera barntyger :)

Så ja... jag tycker det är JÄTTE roligt att få respons på alla sätt ni kan komma på...
eller nja... brevbomb kan jag nog va utan.

Tack! :)

/tant trassel

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå
Och ... Jag är som ett barn :) Jag läste flitigt efter att jag hittade dig :)
Vi skickade via e-post.
Ha en underbar kväll
Pernille
PS Om grammatiken är lite galen, är det för att jag använder min gode vän, Google translate :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...