måndag, juni 11, 2012

Fötter på.

Verkar som det ska va fötter på kort man tar numera.
Fötter ärre överallt när man kollar kort.

Här har ni mina viftande fötter på mitt fina 'nya' köksgolv med två nya mattor från Rusta.
Skulle ju köpa zigzagmattan på Rusta. En stor matta på 150x200 cm för 200 kr som skydd för golvet under köksbordet.
Men när jag väl stod där på Rusta kändes det självklart att lägga en matta fram för diskbänk och spis. Där om nåt ställe vill det ju bli skitigt.

Så jag fick lägga 200 kr till på en randig variant av bättre kvalitet.
Men nu här jag nöjd.
Köpte faktiskt en meter tyg på IKEA igår oxå. Ska klä om köksstolarna nu när jag ändå är igång. Svart å vit randigt. Kommer nog bli bra.
Nu längtar jag hem. Håller på o donar i Hwilas rum. Jag tänkte att ungarna skulle få flytta in där i dag. Då kan man ge sig på Zions rum sen.

/tant trassel

2 kommentarer:

Katja sa...

snygga mattor!
och fint med trägolv.

Tant Trassel sa...

tack :) Där jag inte har fotat är det jättestökit så verkligheten är inte lika fin ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...