söndag, juni 17, 2012

Rosett-It

Den här har jag suktat efter sen jag såg den för ett bra tag sen.

Den är från danska Vila och dom har ju överlag så underbart fina kläder till humana priser!
Köpte en klänning då när jag såg blusen (det var då jag fotade den), till bröllopet jag ska gå på snart men har inte kunnat släppa denne...
Slank in när jag skulle passera affärn mot andra mål bara för att se den igen och känna lite...
Då hade dom satt ned den till 200kr.
Denne gång provade jag den och ja, jag kunde inte lämnad en en gång till.

Nu letar jag röda/hallonröda shorts att ha till. Tror jag har ett par på g men jag vet inte... dom är jeanstyg och jag tror det skulle passa bättre m bomull.
Men dom här får jag gratis så det är ju bra. KAN ju färga dom ordentligt röda...
Men visst var den underbar?
Visade den för 3:an och sa:
'Kolla Astrid! Visst var den fin?'
Hon fick stooooora tindrande ögon och sa nästan lite drömsk
'ooojjjjj Karina... den var JÄTTE JÄTTE fin!'
Sååå gillar 4åringen den så borde jag ha bra smak :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...