onsdag, juni 13, 2012

Livet på Villagatan

Jag GILLAR verkligen min gata. Åt dom flesta hållen gillar jag mina gata.
Ta bara Laila och Conny mitt emot.
SÅ fina! Dom kanske inte klippar mitt gräs fast jag sååå djupt i själen önskar att dom gjorde det men dom ser en.
Dom ser barnen och barnen ser dom.
Det skall alltid hälsas på Laila och Conny och idag bad dom Hwila om hjälp att plantera i 'båten' fram för huset.
Zion hade en kompis på besök så han hade fullt upp och jag har ju alltid 100 saker att stå i så hon hängde med grannen en stund.
För det fick hon och Zion en 20-lapp var (och Spiderman är förresten en jätte tråkig film. Kom på det nu i skrivande stund, där den står på i bakgrunden) till lördagsgodis.
Var inte det vara super fint!?
Och jag märkar att Laila fiskar. Kollar va jag gillar för mat och 'när är du egentligen hemma?'
Det e inte lätt när man bor halvtid i Örebro typ.
Men ja...
Jag gillar min gata. Jag gillar lite andra saker med mitt nuvarande boende oxå.
Men ... nej... det finns ingen framtid här.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...