söndag, juni 03, 2012

SvartfärgadKarina

..lät inte så bra som Blondin Bella...
Vad är det som gör att en människa som hon får fått sån framgång?
Det började med en blogg om en mobbad tonårstjej.
Nu är hon framgångsrik och heeet.
Ja även i bikini.

Vet inte om jag har godset att bli som Blondin Bella men hur GÖR hon?
Hur GJORDE hon?
Var det alla andra som gjorde henne till det namnet hon är idag?

Jag SKULLE på allvar vilja ta min blogg lite mera seriöst. Har kollat runt lite på dom mest välbesökta bloggarna för att se vad som drar människor.
Och jag kan ärligt säga att jag fattar INGENTING.

Topplistan på Blogger är:
1. En hockey-blogg
2. En BigBrother-blogg
3. En blogg om hästar
4. En blogg om en tonåring och hennes solbränna och nya skor
5. En hockeyblogg till
6. Och NU äntligen kom det en blogg som jag kände att jag ville läsa lite i. Dock inget heeeelt överväldigande utan mera en vardagsblogg som man fnissar lite åt :)
http://spiderchick.nu/

Nåååå... vad är det folk vill läsa?
Hockey vet jag intet om. Vet bara att 'jag' hejjar på Brynäs för det var en av dom första sakerna Simon sa till mig efter vi vert ihop.
'Jo bara så du vet det så hejjar vi på Brynäs i hockey och dessutom så gillar vi Speedway och då Indianerna'
Ok bäjb.

Men kolla själva på bloggtopparna.
Förstår lixom inte vad det är som lockar?
Eller är det bara för att 95% av alla som läser bloggar är under 14?
Gud så töntig jag är. Förlåt

/tant trassel

2 kommentarer:

Katja sa...

underbara clara har väl ändå lyckas oerhört bra med en blogg som handlar om pyssel, vardagsliv och en del åsikter när det kommer till jämställdhet osv.

Tant Trassel sa...

jo hon har en jättebra balans tycker jag! Liiiite pretto emellanåt men visst...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...