fredag, juni 29, 2012

Tanja Trast

Har för ett tag sen fått en paketlapp på ett paket från nån Tanja Trast i Haparanda.
Har INGEN som helst aning om vem Tanja är och har misstänkt en bomb ;)

Idag hämtade jag ut det jättestora paketet och det var smockfullt med kläder till Zion! -lite till Hwila oxå...
Var så sent som igår ute och besöka affärer för att leta efter billiga t-shirts till honom för han har två att varva mellan bara.
Men ingenstans hittade jag t-shirts som jag och Zion skulle gilla, för under 80 kr trots det är REA på dom stora kädjorna.
Jag KAN inte ge 100kr för en t-shirt! Hur mycket jag än vill.
Istället hittade jag vindjackor till båda barnen för 175 kr som verkligen behövs om vädret tänker fortsätta vara såhär jävligt!

Men nu fick Zion som ni förstår lite nytt att använda! Ganska mycket till hösten men jättefina kläder :)


Tanja Trast... jag misstänker att jag har dig på bloggen på nåt sätt...
TACK! Verkligen! <3
Zion kommer bli SUPER glad att HAN äntligen fått ett paket med kläder :)

Karma! Du kommer få tillbaka detta nån annan stans i livet det är jag helt övertygat om!
Kram!!
/tant trassel

1 kommentar:

Helena m A o M o E sa...

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...