onsdag, juni 27, 2012

Sista snittet

I december 2010 fick jag en efterlängtat bukplastik.
Kvällen innan min operation som utfördes i landstingets regi av Jesper Bergendahl, såg det ut på såsätt.





 Nu idag väger jag 10 kg mindre och ser ut såhär











Det har efterfrågats 'nya' bilder på min mage så här har ni då.
Imorn skall Jesper ta bort dom såkallade hundörona på sidorna...eller kanske bara på ena. Nu får vi se. Det är iaf en efterkonstruktion som ingår i paketet så att säga :)
Kanske ni ser att det lixom ploppar över troskanten ganska "mycket" på ena sidan. Det ser alltså lika ut fast inga trosor skär in.
Tycker inte riktigt fotona gör magen rättvisa. Utan mensmage och ihållande träning är magen jätte fin! Fina linjer å så. 
Inte min förtjänst!!
SEN att jag inte äger någon midja det får jag väl leva med för inte tänker jag ta bort några revben inte :)
Älskar min nya navel...hade ju typ ingen innan, och eftersom Jesper sydde ihop mina magmuskler så går det nog att få till en riktig trevlig mage med ihållande lätt träning.
Det är jag nästan skyldig magen :)
Ska bli intressant att kolla när han skär i mig imorn. Det blir bara lokalbedövning :)
Så tack alla skattebetalare för gåvan. Hoppas jag kan vara till hjälp för er nån dag!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...