tisdag, juli 28, 2009

Skofynd!


Oj vikket lite fynd jag gjorde idag på Kupan i Hallsberg!
Lallade förbi klädavdelningen där jag typ aldrig kollar och såg ett par färgglada skor som stod och skinade alldeles nya och oanvända i strl 40.
På lappen stod det 35 kr.

Provade dom... och det passade mig. Najs... kollade igen och titta... ett par till. Oanvända. Dock i strl 41 men dom såg så himla små ut pga modellen.
Provade dom på och jajavisst... det gick d mä. 35 kr.

Kollade igen och se... där stod ett par blåa fina Skechers -oanvända, i strl 39. OCH Askungen fick på sig gympadojjan! 40 kr.

Vid kassan sa hon... 'halva priset på skor. Vi säger 50 kr för alla paren'

Tack sa Askungen och tog glatt med sin fulla pose till bilen.






Har varit på jobbet i Hallsberg idag.
Åkte Rolles brumbrum eftersom han skulle hämta stenar (berättar om detta sen...)
Rolles brumbrum har dock en nackdel för tiden... nja eller kanske en fördel i vissa sammanhang, men den har alltså tappad avgassystemet.
Bilen låter helt enkelt som en lossas V8.


Även fast jag passar ganska bra i orange så känns det lite skummt att åka bil och bara höra sin egen andedräkt eftersom man har stoppat sånna effektiva öronproppar i öronen.

Det sprätter och pangar om bilen när man kör :)
Men jag kommer dit jag ska iaf, trots alla impade ögon som följer mig genom Laxå City när jag skall hämta kidsen på dagis.

Mmmm. Tufft liv att va tuff


Ha en rar kväll.
Själv skall jag döva min ångest med att blogga på hemlighuset och sen skall jag vika kläder.


Pöss

/tant trassel

3 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Wow, vilka fynd!!!!!

Och du, det syns verkligen att du gjort en viktresa på sidobilderna!!!! Grattis :)

Hello sa...

Vilka fantastiska fynd! Superläckra!

Karina sa...

Tack damerna :)

Hello... har du vaknat till liv igen?? :)
Trevligt. har lite smått å gott till dig vetdu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...