måndag, juli 13, 2009

men se... det gick ju bra!

Ju. Idag var ju den dära STORA dagen då farmor å farfar skulle ta hand om ungarna från Rolle åkte till jobbet kl 14:30 tills jag skulle komma hem kl 21:00

Jag var först i skolan första dan efter semestern å försökte komma igång ordentligt inför en hektisk vecka. Måste fixa ALLA labbar denne vecka då jag ju skall jobba alla skoldagar utom två dom nästa två veckor.
Det vert lite besvärligt eftersom internet inte funkar. Internet är en STOR del av min skoldag!! Våra handledare är på semester denne vecka så det var lite svårt att göra nåt åt.
Vi sitter i nya lokaler och vissa saker funkar inte än. Typiskt.
jaja...
Väl på jobbet såg jag till att jag kunde få gå senast 20:00.
Ändå fick jag till det så jag lämnade jobbet strax efter 19 och var hemma drygt 30 min senare.
Alla levde när jag kom hem och ungarna var lyckliga att få berätta att farmor och farfar minsan var där med dom och att dom ätit blåbär och blablabla :)
Farmor sa att dom FAKTSIKT haft en riktigt mysig dag tillsammans. *lättnad!!*
Dom somnade på två röda. Sen är det mammatid... fram för datorn :)

Just det!! Innan jobbet HANN jag precist gå på Kupan i Hallsberg. Där brukar jag hitta svin billiga saker!
Idag fyndade jag ordentligt!



En tygtavla. Den är jätte stor och med guldfärg på å allt. Jätte fint skick!
Först såg inte jag va det var, men nu när jag skulle fota, så såg jag...
Ser du?



Sen hittade jag dessa två kanonfina stolar till ungarna. Pyttepinnstolar :)
15 kr styck! Förbaskad va billit!
Lite pyssel, sen är den toppenfina!

Åh så lycklig man kan bli av PRYLAR :)

Puss å gonatt vänner

/tant trassel

4 kommentarer:

orcid sa...

hahaha trodde tavlan var en påfågel SEN såg jag ju bubblorna- de eee ju en fisk:)

hoppas skolan får i ordning internet så du hinner göra dina labbar denna vecka. :)

Marie sa...

Påfågel?
Ja, shoppa bra och billigt är rena lyckoruset! :-)

Tant Trassel sa...

Marie... Fisk ju! :)

Trött Marie sa...

Fågel fisk eller mittemellan *s*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...