måndag, juli 20, 2009

Ja vem annars... :)

Fick ett sms i dag.
Det var från Petra
Hon sa att hon nästan hade väntat att ett brev skulle dimpa ner i henne brevlåda :)

Överraskningsbrevet jag pysslade i ordning skulle vara till henne nämligen.
Hon skulle på bröllop i lördags och ojjade sig lite över att hon inte hade några näthanskar att sätta på sig till sin klänning.
Jag kom på att jag hade ett par liggandes från min mormor som jag ALDRIG kommer använda.
Mormor är död och skulle nog bara bli gla om handskarna kunde bo hos nån som gillade dom.
Så jag tänkte att det skulle väl lämpligen vara söta Petra.
Och eftersom det är Petra som brukar få paket eller brev från mig, så var det kanske inte så svårt att vänta sig att det även var så denne gång :)
Ser ni, Petra är väldit rolig att göra paket till.
Vet inte varför, men så är det.
Vissa människor är roliga att ge gåvor/brev, andra inte lika roliga.
Sen att hon ju lever på typ ingenting eftersom hon är ensam med ungarna, så känns det lite extra gott att glädja.

Iaf så är jag ju som vanligt sent ute och såg inte hennes blogginlägg förrens i fredags, så hon han inte få brevet innan idag måndag.
Men det kommer väl flera tillställningar då ett par gräddfärgade näthanskar kommer till användning? :)

Jag personligen skulle ALDRIG komma på vikken typ av tillställninge JAG skulle passa i ett par sånna hahaha.

Pöss på er vänner
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...