söndag, juli 12, 2009

natten är kommen

och var tog dagen vägen?
Ju, jag var på jobbet i Hallsberg HELA dagen.

Men nu är det avklarad.

Imorn börjar skolan igen.
Kommer bli lite körigt här dom tre kommande veckorna.
Har tackat ja till jobb v 29-31 för att Rolle ju hade förlorad sitt. Behöver pengar.
Men nu har han oxå fått jobb samma veckor på gamla jobbet och det kvällstid, så jag fick ändra alla mina kvällspass till dagpass... nån måste ju ta barnen... vikket betyder att skolan bli lidande och jag kan inte ta bort passen då det inte finns nån annan som kan jobba.

Men tre veckor är snart över.


Köpte iaf två pytte Våreld idag. Är inte sååå förtjust i dom men dom var billigast å då kan man tillåta sig att bya ut dom när dom blommat klart :)
Nu skall jag ta en godispåse under armen och sätta mig fram för tvn en stund.
Är ganska mosad.

Natti vänner

/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

va fint det blev med våreldarna:) hoppas du har en bra dag i skolan idag:)

Snälla lästanten *s* sa...

Jätteläckert med duk och koppar med blommor i så där!
Imponerad av hur du får ihop vardagen...

Karina sa...

Tack tant :)
Duken är en JÄTTE billig vaxduk från Stoff & Stil. Man kan köpa den på nätet. 29 kr pr meter tror jag att jag betalade. Finns i en masse färger. Själv har jag i tre olika :) Den gula åkte på i påsk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...