måndag, juli 06, 2009

men halå... TÄNK kvinna!

Ja nu har jag lyckats dubbeltbooka två dagar bara under dan igår.
Idag har jag FÖRST bestämd att vi skulle åka till Rolles föräldrar EFTER att ha lämnat ett kylskåp till Oscar uppe i hans stuga.
Mmm... sen pratade jag med fru prälle och bestämde med henne att jag å barnen skulle komma och leka efter frukost idag.
BRA där Karina. Fick ju smsa och säga att jag snuttat till det. På kvällen var hon inte hemma.

Och sen imorn onsdag då...
Jag har bestämt med granntanta Anna och hennes kompis Merja, som jag numera oxå kallar min kompis, att vi skulle åka nån tinne till Vretstorp till nån liten affär som säljer nostalgiprylar... typ rockabilly saker. Öppnar kl 18 på onsdagar.
Tjejerna har så gott som fixat barnvakt dom små timmarna vi kommer va borta, men va gör jag?
Ju jag betsämmer med fru prälle att jag å barnen skall komma hem till dom på em och sen va dom med resten av dan, pyssla och sova över.
Ja ni ser ju hur jag får till det!
Varför ska allt hända på samma dag och varför tääänker jag inte lite innan jag bestämmer mig för saker?
Nu får jag ringa henne och säga att det inte funkar :(

Typiskt

/T.T

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...